יום שישי, 12 ביוני 2009


Devonport הוא חצי אי נחמד והיסטורי נושק מסביבו לים עם שפע של פעילויות ניתן ללכת בו לאורך חוף הים או לעלות על פני שני ההרים המיוחדים הנמצאים בחצי האי, לבקר ברחובות הישנים והחדשים לראות אתרים ההיסטוריים, גלריות מוזאונים רבים כגון Devonport מוזיאון היסטורי, מוזיאון חיל הים ואת מוזיאון ג 'קסון.
ב Devonport מגוון רחב של בוטיקים, בארים, בתי קפה ומסעדות יין ואוכל
היסטוריה
בחלק הדרומי ביותר של הישוב גרו והתיישבו המאורים ועוד לפני ההתיישבות באוקלנד. שלושת הרי געש קטנים פרצו במקום (Takapuna, Takarunga ו Takaroro) התפוררות הסלעים והקרקע הפוריה במקום, איכות הקרקע איפשרו למאורים לגדל במקום kumeras (תפו"א מתוק) וכן לאסוף מחופי הים בזמן של גאות ושפל בחופים פירות ים.
התיישבות האירופית החלה ברצינות באמצע שנות ה 1800 עם פיתוח החקלאות ותעשיות ייצור ספינות .
בשנת 1840 החלה עליה והשימוש בהר הגבוה ביותר במקום , הר Takarunga במאורית או הר ויקטוריה נכון להיום שגובהו 81 מטר בס"ה אבל בהשוואה לאיזורים המישוריים והמבנים הקטנים שלידו בלט כגורד שחקים הצופה על כל סביבתו. שם העיר הוחלף משמו של הכפר המאורי עמוק במים anchorage לעיר הידועה בשם Flagstaff.
בזכות נמל עמוק המים הפך המקום לבסיס הצי וחייל הים הניו זילנדי.
מכאן השם Devonport, כאשר הנמל נפתח בשנת 1888, הוא היה הגדול ביותר בדרום חצי כדור The Royal New בבעלות הצי המלכותי של ניו זילנד חיל ועדיין נשאר במקוםThe Navy also had a presence on North Head or. ומנוהל כעת על ידי אגף שימור, במקום יש עדיין מנהרות ובונקרים אשר מעליהם הפארק החדש של פורט ביץ Takapuna ההיסטורי שמורה אשר היו בה בעבר מגורים הן חיל הים וצבא.
עם ההתפתחות האירופאית המקום ניבנו הרבה הרבה וילות עץ מסגנון יחודי למקום שיש בו קסם מיוחד. The villas . חלקם של הוילות lovingly שוחזרו וטופחו כולל הגינון המיוחד שפותח כדי שחזר את החיים של פעם.
רוב הבתים בנויים מעץ kauri, , הידוע כעץ חזק ויפה


ב- Devonport נותרו שני הרי געש בגובה 65 מטר שנוצלו בעבר לצורך ביטחון ועדיין יש בהם תעלות מבוצרות בונקרים מחסני תחמושת מנהרות וכן תותחים המכוונים לשערי נמל הכניסה.
הר ויקטוריה הגבוה ביותר הוא הר געש הצופה על אוקלנד ההר נמצא צפון החוף גובהו עולה על רק עד 87 מ '.
כ -20,000 שנים קודם לכן, פרץ במקום הר געש כשהלבה שלו זרמה ונשתמרה באיזור . ההר נקרא כיום על שם המלכה ויקטוריה החל מ 1870 הגבעה מספקת נוף פנורמי של אוקלנד נמל Waitemata ו מפרץ Hauraki
הר ויקטוריה ב דוונפור4ט הוא אחד משני המיקומים היפים ביותר בעיר, משם יכולים לקבל מבט ממעוף הציפור של האזור כולל את התפשטות החופים ואת הים . מקום נוסף לתצפית מעין זה הוא הר עדן שבאוקלנד עצמה
הר ויקטוריה וסביבתו שימשו בעבר את המקומיים המאורים ההר זוהה כמקום אסטרטגי על ידי הנווט הצרפתי Dumont D'Urville, אשר טיפס על פסגתו של ההר עוד בשנת 1827.

Posted by Picasa

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה